Geplaatst: 15 december 202415 Dec Goedendag, Ik zie dat ik verschillende threads en verschillende groepen kan volgen hier op het forum. Maar ik zou het interessant vinden als er ook de mogelijkheid zou zijn om onderwerpen met hashtags te markeren en daarna te volgen. Ik ben bijvoorbeeld geinteresseerd in de onderwerpen: composteren, regenwateropvang, tuinkas en voorkiemen. Is er een mogelijkheid om dergelijke onderwerpen te volgen op het moment dat mensen in een post deze woorden met een hashtag markeren? Bijvoorbeeld #composteren, #regenwateropvang, #tuinkas en #voorkiemen. Ben benieuwd. Ik composteerde al lang voordat ik een moestuin had....... 🥒 Etensresten zijn de meest voor de hand liggende kandidaten om te verwerken in een compostproces. 💩 Zowel dierlijke als menselijke uitwerpselen lenen zich uitstekend voor composteren. 🌱 Met compost voeden we het bodemleven dat op haar beurt de planten voedt. 🍃 Compost is een natuurlijke meststof en een interessant alternatief voor industrieel 🏭 geproduceerde kunstmest. 🪱 Door te composteren lever je een bijdrage aan het behoud en herstel van de biodiversiteit.
Geplaatst: 17 december 202417 Dec Volgens mij is dat niet mogelijk. Wel kun je bij ieder topic dat je wil volgen, onderaan het dat topic het woordje volgen klikken. Dan krijg van ieder bericht dat volgt een melding. Ik zie dat je daar al gebruik van maakt. Erg handig bij leuke topics. Van mij hoeft dat # gedoe niet. Maakt het alleen maar onoverzichtelijk vind ik. Daarom doe ik niet aan Twitter/X. Staat vol met #. 17 december 202417 Dec aangepast door Gitta Tekst toegevoegd
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.