nickengels Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 Hallo, Ik heb een vraagje ; ik heb zonet bimibroccoli gekocht, en wou deze graag zelf kweken in m'n tuin . Hoe kan ik hiervan zaadjes krijgen en wanneer moet ik dit planten? Ik heb alvast een foto bijgevoegd. Mvg, Nick Engels Quote
Arja Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 Ik heb even een zoekopdracht gedaan hier op het forum. De zoekfunctie vind je rechtsboven in beeld. Bimi is een broccolisoort die ook andere namen heeft, zie de zoekresultaten hieronder. Je zult je dus even moeten verdiepen in welke soort je graag wilt, en dan gewoon zaad kopen bij zaadbedrijven. https://www.moestuinforum.nl/search/?q=Bimi &quick=1&type=forums_topic&nodes=9 2 Quote
woldistel Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari (aangepast) Ik vond dit ook nog over bimi in het merkenrecht. Ik dacht dat het een specifieke variant van broccoli was, maar het is ook een vastgelegdemerknaam 🤔 1 januari aangepast door woldistel 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.