karin70 Posted June 7, 2012 Posted June 7, 2012 Ik krijg deze zomer een kasje en ben eigenlijk op zoek naar een boek over het gebruik van een kas, wat je wanneer in de kas kan zaaien, planten ed. Kent iemand een goed boek over dit onderwerp. Ik weet dat je ook alles op internet kan vinden, maar een boek pak je er wat gemakkelijker bij, vandaar. Quote
Antoine Posted June 7, 2012 Posted June 7, 2012 Hallo, daar weet ik wel wat info over: Kweken in kas en bak.88 pagina’sVertaling van P.Hoek en C. Sipkes Bloemen en groenteteelt in een hobbykas.128 pagina’sR. Grounds De kasplanten tuin.128 pagina’sJohn Watkins De plantenkas (greenhouse gardener)79 pagina’sDavid Shelton Een kas in eigen tuin Broeikas-vademecum voor de amateurkweker.112 pagina’s E. De Bruin Niet alle boeken zijn nog nieuw te verkrijgen, maar vast wel te vinden in de bieb of op internet.... Ik heb er nog niet naar gekeken, maar http://www.bol.com heeft ook nog wel eens leuke boeken staan Succes! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
karin70 Posted June 7, 2012 Author Posted June 7, 2012 bedankt, hier kan ik wel wat mee, ik ga inderdaad eens bij de bieb kijken. Quote
Antoine Posted June 7, 2012 Posted June 7, 2012 Graag gedaan! en succes! Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
harmony Posted June 12, 2012 Posted June 12, 2012 Hoi Antoine,Hier kan ik ook wel wat mee. Heb sinds april een kasje (2x3m), maar wat ik erin kan zetten behalve tomaten, pepers, paprika's en kruiden weet ik nog niet helemaal. Een apart boekje hiervoor is dus wel handig Groetjes,Monique Quote
Antoine Posted June 12, 2012 Posted June 12, 2012 @Harmony: Wat dacht je van een Druif? Komkommer en Gourgettte? Mogenlijkheden te over... Succes! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
harmony Posted June 12, 2012 Posted June 12, 2012 Druif, komkommer en courgette hebben het de afgelopen jaren uitstekend buiten gedaan. Ze nemen ook erg veel ruimte in, dus die heb ik liever niet in het kasje Quote
Recommended Posts