Anke moestuin Geplaatst: 22 februari Geplaatst: 22 februari Hoi, Ik ben Anke. Ik kweek al een aantal jaren wat groentes in bakken rond mijn huis. Ik gebruik het systeem en app van de makkelijke moestuin als richtlijn. Maar ik gebruik ook andere zaden en andere vormen bakken. Samen met mijn man en dochter eten we regelmatig wat boontjes, sla, andijvie of andere dingen als avondeten. Ik eet vaak een salade als lunch van wat ik in de tuin vind. 5 Quote
Mellie Geplaatst: 22 februari Geplaatst: 22 februari Welkom! Heel veel plezier hier. Dat wordt vast weer genieten dit moesseizoen met al dat lekkers uit de tuin. Groene groetjes! Quote
Tanja65 Geplaatst: 23 februari Geplaatst: 23 februari Welkom! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Hopmarjanneke Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart Van harte welkom hier en veel plezier met moestuinieren. Quote Trotse moeder van 2 puberdochters en semi-beginnend moestuinierster.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.