Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi,

Niet direct een vraag over de tuin maar omdat ik verwacht dat veel mensen hier wel bekend zijn met muizenoverlast denk ik wel dat jullie me kunnen helpen :D

Wij wonen tijdelijk in een woonunit en onder de woonunit heb ik muizenkeutels aangetroffen. Er is één kamer die stinkt behoorlijk. Het duurde lang voor ik het kon plaatsen maar ik denk nu dat het dode dierenlucht is. Of gewoon muizenlucht, in de schuur hangt altijd een vergelijkbare geur en daar lopen muizen rondt.  De geur komt denk ik onder de vloer de kamer in. Toen ik opzoek ging vond ik dus de keutels. Wel onder de vloer van de unit, de unit staat een beetje boven de grond en is uiteraard wel dicht. Maar dat is ook maar een plank. 

Ik heb muizenvallen gezet en vandaaruit verder. Maar denken jullie dat het dodedierengeur is of van de ontlasting van de muizen? Lastig te zeggen op een afstand. 

Het vreemde is dat de geur pas 's avonds of ' s nachts komt. Overdag is er geen geur... Raar toch? 

Misschien kunnen jullie eens meedenken. dankje

aangepast door hebeentuin

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...