Goldfish Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april Mocht je nog aardbeimunt of een andere munt hebben en er echt van af willen dan.... Quote
Ciska Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april 19 uren geleden, Arja zei: Klopt! Zitten hier eventueel kruidenzaden tussen die je wilt? Bergsteen thijm dan graag😊 1 Quote
Ciska Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april 9 uren geleden, Goldfish zei: Mocht je nog aardbeimunt of een andere munt hebben en er echt van af willen dan.... Ik pot nog wel wat...is bonte munt...en ik heb nog wel wat...neem wel wat mee. 👍 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Ik heb chocolade munt, wil je die ook? 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Hey Jet, ik krijg volgens mij al chocomunt🙈 Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Ja ik ben in de bonen ik had het tegen de Goudvis.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.