Ray Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Ik ben Raymond, verbouw reeds 14 jaar groenten volgen ecologische principes.Nooit gedacht mij aan te melden op een moestuin forum, het ging immers heel goed met de moestuin.Ben ook bijenhouder, ik raad iedereen aan een paar volken te houden. Lekkere verse honing en zeker ook goed voor begripsvorming, hoe leeft een collectief organisme zoals een bijenvolk. Mijn moestuin is klein, 90m2 en aan huis gelegen, de rest van de tuin is ong. 400m2 en staat in de functie van de moestuin, compost leverancier Wij woon lekker vrij, tussen de rivieren de Maas en Waal 700m uit elkaar. Uit de moestuin kunnen wij maanden lang groente eten, we zijn een gezin van 5. De meest dankbare plantjes zijn de (snij)bonen en aardappelen, zo lekker vers. Ik verbouw geen spinazie, veel oppervlakte weinig opbrengst en schiet te snel. Doe mij maar snijbiet en zevenblad (= iets pittiger als spinazie) heb ik zat in mijn tuin Tja, het ging lang goed met de moestuin, maar dit jaar brengt niet veel goeds. Maar dat leest u wel in een andere topic Quote Gr,Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 in welk topic ? Welkom trouwens. Nooit gedacht je aan te melden bij een forum als dit >? omdat je al je vragen zelf wel kon beantwoorden ? Kan hoor. Maar dan zijn wij natuurlijk extra benieuwd naar de vragen die je dan nu toch hebt ... succes hier ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Of antwoorden op onze vragen Bit. welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Welkom Raymond . Jammer dat je tuin dit jaar niet zo goed gaat..misschien door de kou en de vele regen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gem Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Welkom Raymond Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted June 21, 2012 Author Share Posted June 21, 2012 in welk topic ? Welkom trouwens. Nooit gedacht je aan te melden bij een forum als dit >? omdat je al je vragen zelf wel kon beantwoorden ? Kan hoor. Maar dan zijn wij natuurlijk extra benieuwd naar de vragen die je dan nu toch hebt ... succes hier !Ha Bit, zo bedoel ik dat niet Ik heb mij altijd met boeken kunnen redden, nooit problemen van deze omvang gehad, dus ook geen forum over moestuinen bezocht, was niet nodig.Dit is mij eerste topic Quote Gr,Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted June 26, 2012 Share Posted June 26, 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted July 3, 2012 Share Posted July 3, 2012 Welkom! Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts