Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen............


Ray

Aanbevolen berichten

Ik ben Raymond, verbouw reeds 14 jaar groenten volgen ecologische principes.

Nooit gedacht mij aan te melden op een moestuin forum, het ging immers heel goed met de moestuin.

Ben ook bijenhouder, ik raad iedereen aan een paar volken te houden. Lekkere verse honing en zeker ook goed voor begripsvorming, hoe leeft een collectief organisme zoals een bijenvolk.

 

Mijn moestuin is klein, 90m2 en aan huis gelegen, de rest van de tuin is ong. 400m2 en staat in de functie van de moestuin, compost leverancier

Wij woon lekker vrij, tussen de rivieren de Maas en Waal 700m uit elkaar.

 

Uit de moestuin kunnen wij maanden lang groente eten, we zijn een gezin van 5. De meest dankbare plantjes zijn de (snij)bonen en aardappelen, zo lekker vers. Ik verbouw geen spinazie, veel oppervlakte weinig opbrengst en schiet te snel. Doe mij maar snijbiet en zevenblad (= iets pittiger als spinazie) heb ik zat in mijn tuin

 

Tja, het ging lang goed met de moestuin, maar dit jaar brengt niet veel goeds. Maar dat leest u wel in een andere topic

Gr,

Raymond

Link naar reactie
Delen op andere sites

in welk topic ?

 

Welkom trouwens. Nooit gedacht je aan te melden bij een forum als dit >? omdat je al je vragen zelf wel kon beantwoorden ? Kan hoor. Maar dan zijn wij natuurlijk extra benieuwd naar de vragen die je dan nu toch hebt ...

 

succes hier !

Link naar reactie
Delen op andere sites

in welk topic ?

 

Welkom trouwens. Nooit gedacht je aan te melden bij een forum als dit >? omdat je al je vragen zelf wel kon beantwoorden ? Kan hoor. Maar dan zijn wij natuurlijk extra benieuwd naar de vragen die je dan nu toch hebt ...

 

succes hier !

Ha Bit, zo bedoel ik dat niet

Ik heb mij altijd met boeken kunnen redden, nooit problemen van deze omvang gehad, dus ook geen forum over moestuinen bezocht, was niet nodig.

Dit is mij eerste topic

Gr,

Raymond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...