angelawitkamp Geplaatst: 23 juni 2012 Geplaatst: 23 juni 2012 Hallo allemaal, Sinds en paar weken ben ik de trotse eigenaar van en salie plant. Hij groeit volgens mij goed maar tussen de salie komen er takjes met van die klevende haren eraan met een hoop kleine blaadjes (zie foto) is dit de jonge salie oud toch een ander plantje wat er tussen is gekomen? groeten Angela Quote
eva1986 Geplaatst: 23 juni 2012 Geplaatst: 23 juni 2012 Lijkt op kleefkruid... (onkruid) Google maar eens op afbeeldingen, maar ik denk dat dat hem is! Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
rubo Geplaatst: 23 juni 2012 Geplaatst: 23 juni 2012 En is dus onkruid tussen je salie. Proberen met wortel en al te verwijderen. Quote met vriendelijke groet, Rubo
angelawitkamp Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Geplaatst: 24 juni 2012 Bedankt voor de info. Het verwijderen zal nog een hele klus worden aangezien het in dezelfde kluit zit (waarschijnlijk al vanaf het tuincentrum) als de salie. Angela Quote
Rantje Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 Op zich krijg je kleefkruid er redelijk makkelijk uit getrokken. De pest is alleen dat het zo heerlijk aan je kleren blijft plakken...dan weet je gelijk waar de naam vandaan komt Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.