Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Werkt maar ik krijg weer de zijbalk

A5DDE9AD-0C11-4351-A0A3-61789CFC2CF0.png

C0535C30-72BF-4786-AA75-C3D9EE8AD9E0.png

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

En die krijg ik eigenlijk weer overal

431E012B-5F6B-4960-9C38-BE2B1E3EBAED.png

Geplaatst:

Die zijbalk heb ik ook op de PC.

Ik herinner me dat er op die plek eerst informatie over het lid stond, zoals locatie en aantal berichten. Dat staat nu aan de rechterkant van de naam van het lid onder dat drop-down pijltje.

Maar vind het eigenlijk niet storend of zo, scherm is groot genoeg.

image.png

aangepast door acpronk

Geplaatst:

@rorror Dat is 16.6.1

Geplaatst:

Ik zie bij berichten van nieuw aangemelde leden niet meer het icoontje wat aangeeft dat iemand nieuw is.

Geplaatst:
59 minuten geleden, acpronk zei:

eigenlijk niet storend of zo, scherm is groot genoeg.

Dat geldt eigenlijk niet voor de iPad, daar is het lastiger topic doorlezen

Geplaatst:
  • Auteur
2 uren geleden, rorror zei:

Ik heb geen ipad om te testen. Kan jij eens zien of je het probleem van @Dahli ook hebt op jouw ipad?

Ik heb geen problemen op safari, ik kan beide categorieën openen en doorklikken zonder foutmelding. @Dahli en @rorror

Geplaatst:

@rorror Als ik de enige ben die er last van heeft, dan ligt het ongetwijfeld aan mij 😊. Heel veel dank voor al je hulp. Ik denk dat je nog best druk bent met andere fine tuning na zo’n update. Dat is voor het grotere geheel en belangrijker.

Ik kan er wel mee leven 😃. Als er recente berichten in die categorieën zijn, dan kan ik die via recente berichten gewoon lezen. Het is prima zo, nogmaals dank!

Geplaatst:
1 uur terug, Arja zei:

Ik zie bij berichten van nieuw aangemelde leden niet meer het icoontje wat aangeeft dat iemand nieuw is.

Ik ben even aan het kijken of ik dit via een nieuwe manier kan implementeren.

Voor nu even 0 punten, = Nieuw lid.

50punten is dan ben je volwaardig lid.

Ik zie nu ook b.v. bij Dahli, met meer dan 1000 berichten dat deze als nieuw lid wordt aangemerkt, dat lijkt me niet de bedoeling.
Het wordt nog even fijntunen.
image.png

Geplaatst:
2 minuten geleden, rorror zei:

Ik zie nu ook b.v. bij Dahli, met meer dan 1000 berichten dat deze als nieuw lid wordt aangemerkt,

Misschien komt dat omdat ik vanmiddag een nieuw wachtwoord heb aangemaakt? Oude vergeten natuurlijk 😊. Of omdat ik zojuist gekeken heb of een andere browser (firefox) mijn persoonlijke probleempje oploste. Wat niet zo was overigens.

Toevoeging: Lia heeft ook het icoontje ‘nieuwe gebruiker’ zie ik net.

aangepast door Dahli

Geplaatst:
5 minuten geleden, Dahli zei:

Misschien komt dat omdat ik vanmiddag een nieuw wachtwoord heb aangemaakt? Oude vergeten natuurlijk 😊. Of omdat ik zojuist gekeken heb of een andere browser (firefox) mijn persoonlijke probleempje oploste. Wat niet zo was overigens.

Komt doordat er een nieuwe functionaliteit is waarbij ranking wordt gebruikt. En ik gok dat deze op één of andere manier opnieuw is gaan tellen.

1 bericht plaatsten = 1 punt. Dus jij zou al 1300+ punten moeten hebben.

Geplaatst:

@appelvrouw
Ik heb ruzie met de css, zie die niet goed onderscheidt kan maken tussen, waar wel en waar het niet mag komen te staan.
Nu heb ik het via javascript gedaan, enige nadeel is, terwijl de pagina aan het laden is, zie je de zijkant een fractie van een seconde en daarna klapt deze in aan de rechterkant.

Geplaatst:

Ik zie het. Ik vind het niet storend, zal er wel aan wennen en misschien wordt het nog eens opgelost.

Geplaatst:

Alle accounts/rankings zijn herberekend nu, en het foutje dat het icoontje bij oude leden werd getoont is nu opgelost.

Het icoontje nu van nieuwe gebruikers is een blaadje boven op de avatar/profiel foto.

image.png

Ik heb dit nu ingesteld op 0tot50, maar wellicht is dit te weinig? @Jorg Misschien beter richting de 100 a 125?

Geplaatst:

Waarom krijg je als je Unread content aanklikt, en je alles al gelezen hebt dus dit leeg is, een lading blogs eronder te zien? Volgens mij zijn dat de laatst geposte blogs, ook die die ik al gelezen heb.

Screenshot_20250612-222312.png

Geplaatst:

Ook vreemd en in de categorie enigszins vervelend: als je een file wil uploaden bij je bericht staat er 'select file to upload'. Je moet dan op die tekst klikken om een file te uploaden, maar een knop zou denk ik duidelijker zijn.

Geplaatst:
2 uren geleden, appelvrouw zei:

Ik zie het. Ik vind het niet storend, zal er wel aan wennen en misschien wordt het nog eens opgelost.

Tijdens serie kijken schoot me misschien nog een betere oplossing te binnen.

Inplaats van alles rechts inklappen waar het niet nodig is. Dan alleen openklappen waar het nodig is.
Dan zie je het dus openklappen van rechts op de hoofdpagina, maar niet meer dichtklappen op de overige pagina's.
Zal dit morgen aanpassen, waarschijnlijk is dat minder irritant.

Geplaatst:

@rorror
Er gaat iets fout met de zoekfunctie.
Als ik op een zoekresultaat klik dan wordt de pagina niet geopend bij dat specifieke bericht maar bij het laatste bericht. De url verspringt ook naar het nummer van het laatste comment waardoor ik nooit terecht kan komen bij het gezochte bericht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic