Geplaatst: 2 juli2 Jul Ik ben al héél lang (na weken zoeken nog niet gevonden) op zoek naar de naam van dit insect.Hij vindt onder andere paprika, tomaat maar ook rododendron een fijne verblijfplaats.Mocht je weten hoe je een belaging op tomaat en paprika kan voorkomen (of mogelijk biologisch kan bestrijden) dan is dat ook zeer welkom.
Geplaatst: 2 juli2 Jul Lijkt op oude huid (vervelling) van een bladluis.Heb je bladluizen gezien? Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 2 juli2 Jul Auteur Ja, die vriendjes waren ook aanwezig.Ik heb hier nog een foto van een rododendron die ik tijdens een wandeling zag waar familieleden van die witte insecten op zaten.Ik kan me haast niet voorstellen dat dit "vervellingen" betreft, maar wie ben ik om dit te schrijven...Heeft iemand anders nog een idee?.
Geplaatst: 2 juli2 Jul Ik heb volgens mij dezelfde pas gepost in het topic identificatie insecten. Daar was vervelling/ achterlaten ook de conclusie We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 juli8 Jul Auteur Dank jullie wel allemaal voor de reacties.Weer wat geleerd, geen beestje, maar een vervelling van luizen. 8 juli8 Jul aangepast door kaz
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.