Geplaatst: 1 juli 201213 j Hallo iedereen. Ik stel me even voor: Ik ben Meagan en zoals jullie zien net nieuw hier. Ook net nieuw op het gebied van tuinieren . Ik heb mijn eigen volkstuintje met groente en fruit. Ik weet zelf niet altijd wat ik aan moet met bepaalde situaties, misschien vind ik hier wat hulp? Mijn moestuintje bestaat uit de volgende gewassen:Zonnebloemen, Paprika, Aardbeien, Tomaten, Mais, Wortels, Radijs, Pompoen, Watermeloen, Komkommer, Aardappelen en veel, héél veel onkruid. Het gaat hier vooral om de plantjes natuurlijk, maar ik weet wél weer veel van dieren en alles in die richting af. Dus vragen daarover zijn bij mij welkom . Xxx'jes, Miss. Piggy Love is in the air tonight... So i wish i can fly.
Geplaatst: 1 juli 201213 j eerst, welkom . als je het over dieren hebt stel ik mij voor, luizen, rupsen, slakken, mieren om dat die diertjes het meest besproken worden op t forum. Maar bij de grotere dieren kun je hier ook wel je ei kwijt.groetjes wilma2
Geplaatst: 1 juli 201213 j Auteur Ja, ik snap dat je dan denkt aan dat soort dieren. Daar weet ik vast ook wel wat van, maar vooral van dieren als honden, katten, cavia's... Love is in the air tonight... So i wish i can fly.
Geplaatst: 4 juli 201213 j Welkom Ik gun je heel veel tuinplezier. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.