Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar goed afsluitbare tonnen met een deksel van een liter of 50.

Ik wil de as uit mijn houtkachel daarin bewaren en ook zakken met vermiculiet e.d. er in doen.

Ik wil ze ook gebruiken om pootaarde e.d. in te doen, zodat ik niet meer met die half gevulde zakken zit, waar dan weer rouwvliegjes in gaan wonen.

Ik weet dat er bedrijven zijn, die tonnen met deksels ergens voor gebruiken en ze dan wegdoen, maar ik weet niet wat dat voor bedrijven zijn.

Ik zag hier laatst iemand, die blauwe tonnen ergens had gescoord, maar die kan ik niet meer vinden.

Wie kan mij verder helpen?

Geplaatst:

Of zoek eens op Marktplaats of 2de hands onder emmers . Heb er zelf oude van Wouters bakkerij producten. Zijn een 20 of 30 liter. En zelf vind ik ze eigenlijk gemakkelijker . Gemakkelijk te stapelen, halve zak potgrond kan gemakkelijk er in en voorbeeld P9 potten vullen kunt je rechtstreeks uit de emmers . Rijnzand voor potgrond af te dekken na zaaien gaat er ook gemakkelijk in .

Geplaatst:

ik gebruik voor die toepassingen curtec tonnen, die zijn er van 3 tot 200 liter.

Geplaatst:

Inderdaad gewoon marktplaats in de gaten houden.Haarlem is niet heel dichtbij voor je denk ik maar deze staan momenteel op marktplaats, 7 euro per stuk.

En eigenlijk kan ikzelf er tzt ook wel een paar gebruiken

Screenshot_20251118_203549_Marktplaats.jpg

Geplaatst:

Soms krijg je ze gratis bij het kopen van hondenbrokken. Maar dan gaat het wel om zakken van 12,5 kg b.v. Dan moet je wel een grote hond hebben. Wij gebruiken ze niet alleen om hondenvoer op te slaan, maar inderdaad ook voor Vermiculiet. As ga ik nu ook bewaren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.