Geplaatst: 18 november18 Nov Vandaag een wereldwijde Cloudflare storing gehad: https://www.cloudflarestatus.com/Hierdoor was het helaas het moestuinforum een aantal uur niet beschikbaar.Meer info:https://www.nu.nl/tech/6376363/wereldwijde-storing-bij-cloudflare-legt-veel-websites-en-apps-plat.htmlhttps://tweakers.net/nieuws/241630/cloudflare-heeft-wereldwijde-storing-die-veel-apps-en-diensten-treft.htmlError melding wat getoont werd:
Geplaatst: 18 november18 Nov Ik had inderdaad de link gelegd toen het forum niet meer werkte en ik het las op de website van de NOS. Gelukkig kunnen we weer gebruik maken van het forum!
Geplaatst: 18 november18 Nov Ik zag het ook. Geeft niks, hoor. Gisteren lag het intranet op het werk ook een paar uur plat. Want Vodafone ook niet helemaal fris. Het is nou eenmaal een van de meest kwetsbare dingen in onze huidige maatschappij: geen internet 😱 (verschoven operaties in ziekenhuizen en dergelijke, ik denk toch echt dat we daar iets op moeten verzinnen) Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 18 november18 Nov Auteur 8 minuten geleden, woldistel zei:(verschoven operaties in ziekenhuizen en dergelijke, ik denk toch echt dat we daar iets op moeten verzinnen)Heb vroeger ICT beheer gedaan voor een spoedeisendehulp in het ziekenhuis. Daar hadden wij een noodprocedure, waardoor iedereen overging op pen en papier... Soms zijn de oplossingen heel simpel, gewoon hoe we het een x aantal jaar geleden deden.Maar goed zonder Cloudflare zouden we er vaker uitliggen dan nu, want cloudflare houdt het gros van de botnetwerken tegen die anders onze webserver platleggen.
Geplaatst: 18 november18 Nov 19 minutes ago, rorror said:gewoon hoe we het een x aantal jaar geleden deden.Dat denk ik dan ook, maar dat zal dan ook van de operatie afhangen. Er wordt tegenwoordig her en der nogal wat via robots en internet gedaan, geloof ik. En de (eventuele) claims die dat kan opleveren als er ergens iets mis gaat, zijn vast niet mals.Als er helemaal geen internet meer is, moeten we gewoon weer snijden, met jodium ontsmetting en gekruiste vingers dat het allemaal goed gaat 🤷 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 18 november18 Nov Auteur Ik snap wel dat geplande operaties uitgesteld worden, maar spoedeisende hulp moet doorgaan. Zeker omdat de robots en internet niet werken, zijn er meer mensen nodig bij spoedeisende hulp dan normaal nodig is, dan gaan dus de geplande operaties niet door, personeel wordt dus extra ingezet bij de spoedeisende hulp. Na zo'n storing, is er dan tevens nog eens een berg administratief werk wat allemaal ook weer in de computers moet worden ingevoerd, wat ook allemaal weer personeels uren kost.
Geplaatst: 18 november18 Nov 14 minutes ago, woldistel said:Als er helemaal geen internet meer is, moeten we gewoon weer snijden, met jodium ontsmetting en gekruiste vingers dat het allemaal goed gaatNu hoop dat ik daarvoor bespaard blijft, wordt nu inmiddels de 4e keer en hoop dat t nu eindelijk goed komt...😪
Geplaatst: 18 november18 Nov 😯 Huuu... 🤞 18 november18 Nov aangepast door woldistel Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.