Geplaatst: Zaterdag om 20:583 d Vanavond een heerlijke quiche gemaakt met palmkool en paarse boerenkool en knoflook uet.
Geplaatst: Zaterdag om 21:313 d Wij vanavond de sperziebonen uet, aardappelen, stukjes worst en heel veel pindasaus erover. Jammie.
Geplaatst: Zondag om 03:493 d Hopelijk heeft jouw man goede genen @Mellie ,want met jouw FANTASTISCHE kookkunst kon je zo'n vent als ik na 6 maanden over de straat rollen!😂
Geplaatst: Zondag om 09:202 d Op 26-2-2026 om 13:23, Mellie zei:meer olijfolieMellie dan wordt het toch nog plakkeriger als ik extra olijfolie erdoor doe? Maar met bloem werd het weer meer een plank.
Geplaatst: Zondag om 17:172 d Vandaag pluksla en botersla uit eigen tuin gegeten. Aangevuld met wortelen, snacktomaatjes, augurken en zilveruitjes uit de winkel. We aten er een kippenbout en frietjes bij.
Geplaatst: Zondag om 17:282 d Vanavond weer aan de gele slaboontjes uet, aardappelen en het restje pindasaus en worstjes van gisteren met wat witlofsalade erbij.
Geplaatst: Zondag om 19:302 d 21 uren geleden, Petrasmoestuin zei:Wij vanavond de sperziebonen uet, aardappelen, stukjes worst en heel veel pindasaus erover. Jammie.Kijk, zo'n menu snap ik tenminste!
Geplaatst: Zondag om 20:282 d 52 minuten geleden, Rookie zei:zo'n menuNou dat eten wij de laatste dagen heel veel. Gewoon gemakkelijk en laat Cees het nu lekker vinden. Maar weet je wel hoe ik de pindasaus maak? Niet uit een pakje of zakje hoor (niet lekker vind ik), maar vers en dat is voor jou denk ik te veel. werk. Maar jij kunt een pakje erbij kopen.😊Zo maak ik pindasaus:Uitje en knoflook bakken.Soja of ketjapWat gembersap wat azijnWaterVeel pindakaasBeetje bruine basterdsuikerSambal
Geplaatst: Zondag om 21:412 d Een specerij/ appelcake gebakken met de eendeeieren van de eenden van Jorieke. Met speltbloem en plantaardige boter. Ook met basterdsuiker en pumpkin spices. Supersmeuiig! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.