Geplaatst: Gisteren om 14:591 d Onze ruil klopt. Je doet ook nog mee met de kousenband zaadjes. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Mocht je nog een extra lemon drop over hebben, dan houd ik me aanbevolen. De mijne heeft alsnog het loodje gelegd. Ter ruil eventueel nog een chocolademunt, of een peper ring of fire. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 uren geleden17 u Auteur 8 uren geleden, Anna3 zei:peper Kashmiri chilli hebt. Zou ik die en peper Rawitt mogen? Ik heb geen lijstje gemaakt, maar heb wel wat plantjes te geef: tomaten o.a. Vitabella voor buiten, witte kool, paarse kohlrabi, snijbiet, koningskaars, wilde marjolein of een potje jam?Ja, zeker! Potje jam lijkt me lekker.6 uren geleden, Gitta zei:Zou ik dan van de peper die ik aan je ga geven, toch 1 zelf houden? Als je ze liever allebei houdt is dat ook goed.Ja, dat wou ik nog zeggen inderdaad. Ééntje van elk is genoeg! Voor de paprika ook.2 uren geleden, Tanja65 zei:Mocht je nog een extra lemon drop over hebben, dan houd ik me aanbevolen. De mijne heeft alsnog het loodje gelegd. Ter ruil eventueel nog een chocolademunt, of een peper ring of fire.Ik heb er nog ééntje op reserve en wou die sowieso meenemen. Maar die is wel een stukje kleiner gebleven als de rest. Op zich groeit hij nu goed en ziet er gezond uit, maar is dus nog wel klein. Als je dat geen probleem vind dan reserveer ik hem voor je. Hoef verder niks extra te ruil hoor. 17 uren geleden17 u aangepast door Loraine_
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Dat vind ik geen probleem, dus graag. Dankjewel! Sure geen andere wensen? Ik heb nog chocolademunt? 10 uren geleden10 u aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 9 uren geleden9 u 8 uren geleden, Loraine_ zei:Ééntje van elk is genoeg! Voor de paprika ook.Ik heb geen tijd meer vandaag om die apart op te potten. Dus van de paprika's krijg je er 2. Maar die kan je misschien nog in de buurt weggeven ofzo. Ik ben gisteren zo brutaal geweest om de peper al wel in twee potjes te stoppen, omdat ik vandaag geen tijd zou hebben. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.