Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Berichten wijzigen

Featured Replies

Geplaatst:

Zijn er meer mensen die op het moment geen berichten kunnen wijzigen / is hier iets van bekend?

Ik kan enkele berichten wel wijzigen, maar niet allemaal. Dit heb ik zowel op de app, op de browser op mijn telefoon en op 2 verschillende browsers (chrome en edge) op mijn laptop getest. Ik zie de optie 'wijzigen' niet meer staan als ik op de 3 puntjes bij het bericht klik. Op enkele andere berichten, staat deze optie er wel. Zie onderste screenshot, waar de optie 'wijzigen' dus wel bij staat.

image.png

image.png

Geplaatst:

Je kan tot 24uur na plaatsen je bericht bewerken.

Ben je dit jaar deelnemer van de MTFD, stuur mij dan een PM, dan krijg je tot een jaar lang de mogelijkheid om je berichten te bewerken.

Ben je geen deelnemer, dan kan je via de Rapporteer functie, de nieuwe tekst aanleveren dan past één van de moderators de tekst bij je bericht aan.

https://www.moestuinforum.nl/topic/24689-wegwijs-op-het-forum-handleiding/page/5/#findComment-567510

Edit: Ik zie dat je deelnemer bent, ik heb je rechten aangepast.

Geplaatst:
  • Auteur

Ah, op die manier. Dat verklaart dan inderdaad waarom ik andere berichten wel kon bewerken. Dank voor de uitleg en het aanpassen! 👌

Ik had gezocht, maar blijkbaar niet goed genoeg. Misschien een klein puntje van feedback om even aan te passen:
- Als ik in de forumhandleiding klik op de link 'Een bericht bewerken', dan wordt ik doorgelinkt naar de volgende tekst. Hier staat dus niks in over de '24 uurs-regel'. Uiteraard helemaal begrijpelijk en ik zie de uitleg nu inderdaad ook verderop in de tekst staan. Echter als ik iets zoek, dan ga ik niet alle pagina's met informatie die érna komen ook nog doorlezen 😛

image.png

image.png

Geplaatst:
14 uren geleden, Loraine_ zei:

image.png

Het was de onderste link in de lijst.

Ik heb de onderste link nu ook in het bericht van "Een bericht bewerken" gezet. Zodat dat direct opvalt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.