Geplaatst: 9 uren geleden9 u @Tanja65 wat een prachtige pompoen. Ook niet al te groot. Ik ga hem toch op mijn lijstje zetten.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Kom je naar de MTFD? Dan kan ik wel een paar zaadjes voor je meebrengen. Ze gaan waarschijnlijk niet in de doos want ze moeten echt nog drogen (pas gisteren uit de pompoen). Maar ze kunnen natuurlijk wel bij jou nadrogen.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Voor kruisbestuiving hoef je niet bang te zijn, omdat het een Moschata is? En geen Maxima.
Geplaatst: 46 minuten geleden46 min 7 uren geleden, Tanja65 zei:Kom je naar de MTFD? Dan kan ik wel een paar zaadjes voor je meebrengen. Ze gaan waarschijnlijk niet in de doos want ze moeten echt nog drogen (pas gisteren uit de pompoen). Maar ze kunnen natuurlijk wel bij jou nadrogen.Ik ga er niet bij zijn. Ben sinds vandaag flink aan het hoesten. Ik ga moet me nog afmelden. Ga ik straks doen. Misschien kunnen we onderling ruilen met elkaar. Als je dat ziet zitten, dan kunnen we beter via privébericht verder gaan.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.