Geplaatst: 1 uur geleden1 u Bij vraag en aanbod wil het niet, daar mogen alleen moestuin gerelateerde zaken besproken worden, begrijpelijk genoeg.Het gaat om twee tuinpaviljoens van Action, die donkere stof hebben, Ze laten geen licht door en daarom wil ik ze vervangen voor witte.Ik heb een wit polyester schaduwdoek gekocht en vandaag boven de kas gehangen, waar het prima schaduw geeft maar wel vrolijk licht blijft.Van dat doek wil ik dus de twee zeilen laten naaien.Foto van het tuinpaviljoen van ActionFoto van het Action doekNog niet geplaatst vanwege teveel duisternis, vooral in de woonkamerVoorbeeld van het polyester doekDit polyester doek kan op rol aangeschaft worden, plus zeilringen en klittenbandHet zijn geen rechthoekige lappen van 3 x 3, maar 1 doek bestaat uit 4 ruit/trapeziumvormige lappen in verstek aan elkaar genaaid.Er moeten trekbanden aangenaaid worden met klittenband, en een opening langszij waar de spanstokken ingestoken kunnen worden.Het lijkt me wel een lastige klus. Ik denk eraan om één doek op te sturen naar wie het gaat doen. Ik stuur dan het kleinste doek op, want er zit veel verschil in de twee doeken. Het tweede heb ik een jaar later gekocht en toen was alles een beetje minder van kwaliteit, het doek te ruim, het frame is wel even groot. Het kleinste doek zit mooi strak, terwijl het grootste doek wappert en rimpelt. Dus het komt wel heel nauw.Het mag wel wat kosten want ik heb de 2 frames zo tegen mijn huis bevestigd dat ze elkaar overlappen, dus ik wil dit niet gaan vervangen. Veel teveel werk aan gehad en het bevalt prima, lekker stevig ontwerp van dat frame. Nu nog wat meer licht.Ik ben benieuwd! 1 uur geleden1 u aangepast door HuubvG
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.