Geplaatst: 6 uren geleden6 u 3 minuten geleden, Rookie zei:Zo, het houdt je wel van de straat hè?😉Ik zal hem opzoeken.Jep, mijn todo lijstjes met controles en testjes en things to do voor hier, is best lang. Maar door een hoop aanpassingen afgelopen 8maanden te doen. +/- 23% meer bezoekers per maand naar deze site. Dus het werk is niet voor niks en het boekt het wel resultaten, tijdens de opkomst van AI, waardoor de meeste websites en forums juist minder en minder bezoekers ontvangen.Laten we hopen dat we dit kunnen volhouden.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u @rorror Ik heb de getagde foto bij het aardappelen topic gezet.Nu maar hopen, dat dat geen twee maanden duurt, voordat Google hem vindt...
Geplaatst: 3 uren geleden3 u @Rookie Ik verwacht wel dat dit sneller gaat, aangezien het niet een ouder bericht is wat ik heb aangepast, want google indexeert nieuwe inhoud sneller dan iets op een voorgaande pagina, dan moet deze maar net een keer opnieuw op die pagina langs komen.We gaan het zien.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik zie dat mijn bericht is verwijderd hier, maar ik snap intussen wel de bedoeling.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.