Geplaatst: 53 minuten geleden53 min Hallo! Is er iemand geïnteresseerd in verse zomerstekken van vijgen? Ik ga mijn vijgenplanten binnenkort snoeien om ze compact te houden en verder in de gewenste vorm te laten groeien. Daardoor komen er van verschillende variëteiten zomerstekken beschikbaar.Ik heb vele verschillende vijgenvariëteiten in mijn collectie. Niet alle variëteiten zijn beschikbaar, maar stuur gerust een bericht als je naar een bepaalde soort op zoek bent. Dan kijk ik wat mogelijk is.Daarnaast verkoop ik één Desert King-vijgenplant van ongeveer 3 à 4 jaar oud. Ik heb zelf nog dan twee exemplaren en verkoop deze omdat ik ruimte moet maken.Van sommige variëteiten kan ik eventueel ook een airlayer maken. Deze zal pas in 2027 klaar zijn voor verzending of afhalen.De beschikbaarheid hangt af van wat er tijdens het snoeien vrijkomt. Interesse in een specifieke variëteit? Stuur gerust een bericht. 41 minuten geleden41 min aangepast door Yatko
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.