Geplaatst: 50 minuten geleden50 min Ik heb nog nooit iets aan/in de tuin gedaan in de winter, behalve dan de knoflook.Maar ik heb nu het gevoel, dat het misschien best een goed idee is, om een wintertuin in te richten.Tenslotte hoef je er weinig energie in te steken, zelfs water geven hoeft niet meer.Ik heb wat groentes uitgezocht, die het in de winter goed schijnen te doen en tegelijkertijd zijn het goede bodembedekkers, althans, sommige dan.Ik ben op zoek naar ideeën en misschien hebben jullie nog aanvullingen.Ik heb een aantal kweekbakken op poten met deksels erbij en ik heb twee koude bakken op de kop kunnen tikken, die ik mooi kan gebruiken natuurlijk.En er zijn ook planten, die helemaal niet afgedekt hoeven te worden, dat is helemaal makkelijk.De kolen heb ik al, die staan in de kolenbak, dus daar hoef ik niets meer mee.Mijn (verlang)lijstje:BoerenkoolPalmkoolRussische bladkoolTatsoi rood en groenPaksoiVeldslaWintersla Winter DensityWintersla Brune d'HiverSla Witte DunselLittle Gem Pinilla slaWintererwtenErwten Tom Thumb (die blijven heel laag en lijken me supercute)WinterspinazieSnijbietWinterandijvie Breedblad VolhartWinterrettich Noir Long poidsWie wil er eens op schieten? 44 minuten geleden44 min aangepast door Rookie
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.