heidike_21 Geplaatst: 15 juli 2012 Share Geplaatst: 15 juli 2012 Misschien een rare vraag maar is het mogelijk aardperen naast aardappelen te planten ?Ik wil aardpeer volgend jaar is voor de eerste maal zetten .Ik ben al een beetje een nieuwe plattegrond aan het maken voor volgend seizoen .Wel wat vroeg maar ik ken mezelf al , ik verander nog 10 keer van gedacht Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hoekman Geplaatst: 15 juli 2012 Share Geplaatst: 15 juli 2012 Volgens mij is dat geen probleem. De aardappel is een nachtschade en de aardpeer is eigenlijk een zonnebloem. De aardpeer veroorzaakt wel veel schaduw op de naastliggende planten, omdat ze ongeveer 3 meter hoog worden. Maar dat is voor bijna alle planten nadelig. Misschien dat je daar wel rekening mee kunt houden door ze aan de noordkant te plaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.