groenteboerin1978 Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Hoi,Kan het kloppen dat ik veel kleine spinnetjes in de grond heb, als ik de grond wat mul maak dan lijkt het net een nestje, is dit wel goed.Groetjes nelleke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuckotheclown Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Beste nelleke, Spinnen lijken op het oog eng.Maar ze zijn je beste vriend in de tuin.Ze helpen namelijk je schadelijke insecten in toom.Ik zou ze ze persoonlijk met rust laten. Gr dennis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Het kunnen ook nog mijten zijn, die zijn wel met het oog waarneembaar maar wel redelijk klein: "Deze spinachtigen hebben een lengtevan 0,1 tot 3 mm en acht poten. Ze vermalen rottende bladeren, hout, schimmels en algen". Net als spinnen dus zeer nuttig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groenteboerin1978 Posted August 13, 2012 Author Share Posted August 13, 2012 Gelukkig dank je heb al twee bloemkolen moeten weg doen door koolvlieg, ben bij dat dit geen kwaad kan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts