dennislp Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 (edited) Iemand die een gok durft te wagen? Foto's van 10 mei: Het kleine stammetje: Verdere foto's: De afgelopen 4 jaar gaf hij geen vruchten, dus kan me de smaak niet zo super meer herinneren.Dacht dat het een vrij hard appeltje was met een vrij zure smaak. Soms heb ik al zitten twijfelen of het nou wel een eetbare zou zijn, maarja waarom zouden we ooit niet eetbare appels zijn gaan eten?? Tenslotte kwam hij uit de moestuin van mijn oom, dus moet haast wel eetbaar zijn Boompje is gok ik 30 jaar oud. Klein, zuur & hard appeltje + Deze foto's.. Ben benieuwd of er mensen durven te gokken, ik heb namelijk totaal géén idee welke soort het is * Het witte steek etiketje die ik er soms naast hou is dacht ik 1,3cm breed. Edited August 14, 2012 by Guest Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lombok Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Dit is een Malus d. 'James Grieve'. Ik heb er zelf een die thans oogstbaar is om te eten. Quote Ik huur kavels bij Volkstuinvereniging 't Boeskoolhöfke te Oldenzaal( www.hetboeskoolhofke.nl) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted August 14, 2012 Author Share Posted August 14, 2012 Hmm. En deze zijn dan denk nog veel kleiner door toch te weinig zon waarschijnlijk? die op google zien er groter uit Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts