zonnetje Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Had een vraagje heb onzettend veel griekse giant olifantenbonen gezaaid en ze zijn allemaal goed opgekomen heb er onzettend veel maar weet iemand hoe groot die moeten zijn voor je ze kunt plukken ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eva1986 Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Bedoel je lima bonen?? Want ik dat zijn volgens mij droogbonen. (die je dus aan de plant laat drogen!) Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted September 1, 2012 Author Share Posted September 1, 2012 Op de verpakking staat Giant witte olifanten bonen ze komen uit de griekse winkel ,je moet ze 12 uur weken voor te gebruiken .Nu die heb ik gezaaid en die zijn dus zo goed opgekomen maar nu is de boel omgewaaid dus laten drogen aan de plant is geen optie maar zou ik die uit de peul kunnen halen en zo kunnen drogen ,andere gooi ik ze maar weg als ik ze niet zo kan drogen . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eva1986 Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Volgens mij is het dezelfde boon, die eigenlijk beter in de kas groeit (weet niet waar jij hem hebt staan??) En die moet je echt in de peul laten drogen. Anders zijn ze ook nog niet "rijp"... Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted September 1, 2012 Author Share Posted September 1, 2012 heb die gewoon buiten staan en er zitten echt heel veel bonen aan ,we moeten hem zelfs steunen met zoveel gewicht .De andere waar deze bonen aan zaten is deze week ongewaaid en heb daar de bonen toch maar vanaf geplukt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts