M06777 Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Hoi hoi Ik ben vandaag net lid geworden van dit forum.De rede is,omdat ik denk dat hier veel nuttige info over paddenstoelen te vinden is en over moestuinen etc etc .Ik ben 37 jaar en hou wel van kweken.Ik heb een hobbykas in me tuin staan.In het voorjaar kweek ik daar van alles op voor de zomer.Van kruiden tot groenten tot chilli pepertjes.Ik ben een groot aanhanger van biologisch.organisch kweken.Liefst absoluut geen insecticide of andere chemische goedjes.Als ik pest/ongedierte problemen tegen kom in m'n huis/tuin of kas.Probeer ik dat met Planten,Bloemen of andere diertjes te bestrijden.Sinds kort vind ik het leuk om met m'n Foto apparaat paddenstoelen te fotograferen.aangezien de tijd van de paddenstoelen weer aanbreekt,leek het me verstandig om ook lid te worden van een forum die er een beetje wat vanaf weet:-) Met vriendelijke groet Roeland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 welkom ! ..... en er zijn wat foto-topics. En ze gaan vast nog bezig met een foto-wedstrijd ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gem Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Welkom Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts