Sandrasan Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Wat zou dit zijn? Het groeit in de achtertuin, ik woon hier pas sinds oktober en heb dus geen idee.Hij blijft heel laag en bestaat eigenlijk alleen uit uitlopers die heel lang worden en vol kleine stekeltjes zitten.Toen ze net opkwamen dacht ik aan een frambozen soort maar er zitten nu enkele paarse besjes aan.Iemand een idee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 dauwbraam. De latijnse benaming heb ik even niet paraat. Is een braampje met een kleinere en zuurdere vrucht. ietsje "bedauwd "lijkt het , iets grijsviltig-achtig op de braam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandrasan Posted October 4, 2012 Author Share Posted October 4, 2012 @Bit: Ik zie dat ik je helemaal ben vergeten te bedanken voor je antwoord.Dus bij deze alsnog Ik heb de dauwbraam op google opgezocht en de afbeeldingen vergeleken en het klopt inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts