jolante Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Hallo Ik ben nieuw op dit forum, maar wist van het bestaan door een vriendin. Wij zijn een huis aan het bouwen van hout stro en leem en zijn al een eindje gevordert. Nu hebben wij vorig jaar strobalen, geperts 80 op 36 op 40, laten komen. Er zijn er nu aardig wat over. Deze liggen in de tuin en helaas is het zeil wat erover zat kapot aan het gaan... Kortom de balen zijn nat geworden.Gebruiken voor dieren of voor in de bouw is dus niet echt meer mogelijk, maar voor in de tuin misschien nog wel??iemand interesse? ze zijn gratis geef maar een seintje bij interesse. Andes brengen we ze naar het containerpark.Wij wonen in de grens streek, aan de kant van nederlands limburg. Groetjes Jolante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje78 Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Zeker interesse!, helaas wel erg uit de buurt....Benzinekosten meegenomen kunnen we dan toch beter een paar baaltjes in de buurt halen . Inderdaad voor in de tuin! (Interessant trouwens, jullie huis-bouw project. Heb er ook weleens naar gekeken, lijkt me erg leuk. Lukt het goed?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Heb je foto's van je huis??? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostdevries Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Heb interesse? Heb je dit stro nog? Zo ja waar kan ik dit ophalen? Joost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts