Ga naar inhoud

Paprika zonder zaad?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vandaag een paprikasoepje gemaakt met eigen paprika`s. Puntpaprika`s die ik van een forum lid heb gekregen of geruild. Helemaal leuk en lekker vind ik ze. Vandaag de eerste drie rode gebruikt voor de soep. Vast een bakje gepakt om al die zaadjes in te doen, want die paprika wil ik zeker terug! Maar ehhh......er zaten geen zaadjes in? In alle drie niet? Ben ik nou gek, of horen er gewoon zaadjes in te zitten? ik ben effe de weg kwijt hoor!

Geplaatst:

Niks! Was zo klaar met snijden, dat dan weer wel. Wel de witte baantjes zeg maar, waar normaal de zaadjes aankomen. Maar dan zo dun dat ik ze niet eens weg hoef te snijden. Maar gewoon nul, nada, niks, noppes zaad!

Geplaatst:

Grappig

Toevallig vandaag een hele portie gesneden....had 1 gele blokpaprika met o,oo zaadjes en die puntpaprika's varieerden van 5 zaadjes per vrucht tot de normale hoeveelheid....vreemd hoor...die van mij allemaal uit de kas.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...