Geplaatst: 22 oktober 201213 j JA ze zijn er echt en wie op het forum kent ze ook of weet dat het gedaan word mensen die eten uit de conteners hallen van de suppermarkt wat volgend de suppermarkt niet meer goed of verkoop baar is of over datum is ik ben eens meegegaan met zo Dumpster diver .......savonds vertrek je dan .op na de suppermarkt ..... ik keek mijn ogen uit wat zo supper mark allemaal weg gooit .echt niet normaal meer en heus niet allemaal over datum .soms nog 1 week voor de verval datum of 1 dag over de datum vlees .koekjes .groenten . fruit brood .vlaai ..chocolade..koffiepats en pakken koffie noem maar op gisteren weer eens meegegaan .. deze keer veel ver pakte ree ..en ...wildzwijn ... .dit heb ik meegenomen voor onze hond koste toch 16,50 per kilo .ze gooien het maar weg .fffffff doden ze een dier en gooien het vlees weg .als het volgens de wed niet meer verkocht mag worden geef het dan weg of doe iets nutigs mee .maar het weggooien ook de gamba,s daar is die dol op .hahaha .maar het is echt een schande date r zo veel word weggegooit door de supermarkten ...terwijl het eigenlijk nog goed is om te eten ik ben eens gaan lezen en zoeken over het verschil in .T.G.T EN T.H.T daar zit echt een groot verschil in het is nu niet zo dat ik ook die contener naspeur .vlees voor de hond nemen zij me mee als ze gaan zo heeft het toch nog nut ... maar het was wel een hele ervaring voor mij om op zo avond mee te mogen met een Dumpster diven
Geplaatst: 22 oktober 201213 j T.G.T. en T.H.T... Er staat niet voor niks als eerste woord: Tenminste > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 22 oktober 201213 j het draaid zich er om dat het nog gewoon eetbaar is ...... het zou gewoon verboden moeten zijn om het weg te gooien door die super markten .terwijl er zo veel nood is aan voedsel in de wereld
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.