Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het komt geregeld voor dat een stukje geschoffeld of ruw stukje aarde in mijn tuin 's nachts helemaal plat gemaakt wordt (zie foto). Als ik er bv een stukje gaas op leg dan verhuist het platte stuk.

Wie of wat doet zoiets ... katten?

groet, Bert

.img014035551351972814.JPG

Geplaatst:

Strooi er eens wat as of meel rond, dan kan je misschien aan de pootafdrukjes zien wat het is..het lijkt erop dat je een kraakslaper hebt, maar van welk ras? Is jouw tuin open?Wij hebben dit wel met katten, maar ook eens met een schaap gehad, een hond kan ook..op een lekker beschut plekkie...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Tuin is redelijk dicht dus een schaap? haha. Ik vermoed zelf katten.....maar heb dit vroeger nooit gezien.

In dit geval wel redelijk beschut maar vaak ook gewoon een open stuk van ca 'n halve m2 in sier- of groentetuin. Als ik dat stuk dan open schoffel is het daags erna weer plat. Leg ik er bv 'n stuk gaas op dan verhuist de vreemde gast(en?) naar een ander stuk in de tuin.

Geplaatst:

En als je er een lekker kistje met een dekentje neerzet... geef je de nachtelijke bezoekers een eigen plekje, liggen ze de rest niet meer plat misschien ???

Klinkt trouwens erg naar "buiten"kat....

Geplaatst:

Mijn buurvrouw heeft een plek in haar tunnelserre waar vogels steeds een kleistofbad komen nemen..dat ziet er dan achteraf zo uit (ongeveer), maar in die serre is het natuurlijk altijd droog. heb je dit ook als het regent?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...