boerinnetje Geplaatst: 16 november 2012 Geplaatst: 16 november 2012 Één van mijn schapen is vanochtend in het zwembad gevallen.gelukkig is ie er nu weer uit,maar ik vraag me af wat ik nu moet doen,want ze is kletsnat natuurlijk.kan ik haar gewoon laten lopen? Quote Hongaarse groeten van Linda
Yola Geplaatst: 16 november 2012 Geplaatst: 16 november 2012 Een beetje laat, maar zou je schaap zeker naar binnen halen en goed laten drogen, dit kan best een paar dagen duren.Je schaap is in het zwembad gesprongen? Zal wel een hele tour geweest zijn om haar er weer uit te krijgen.Hoe is het nu met je schaap eigenlijk?? Quote
boerinnetje Geplaatst: 16 november 2012 Auteur Geplaatst: 16 november 2012 Hebben we gedaan, met hooi proberen droog te wrijven. Ze staan nu binnen,maar dat vinden ze niet echt leuk, ze trilt ook niet meer,ik hou het even in de gaten,bedankt voor je snelle reactie Quote Hongaarse groeten van Linda
Yola Geplaatst: 16 november 2012 Geplaatst: 16 november 2012 Denk dat je er heel goed aan hebt gedaan om haar droog te wrijven, nu moet ze haar avontuur maar ff overdenken in de stal, wat voor schapen heb je? Quote
boerinnetje Geplaatst: 16 november 2012 Auteur Geplaatst: 16 november 2012 Het is goed gegaan tot nu toe, ze eet en rent weer buiten,is nog wel nat,maar ja, als het regent gaan ze ook nooit naar binnen en zijn ze ook kletsnat.maar ze liggen lekker binnen nu.ik heb gewone huis-,tuin- en keukenschapen. Quote Hongaarse groeten van Linda
Yola Geplaatst: 7 december 2012 Geplaatst: 7 december 2012 Vanmorgen waren mijn zoon en ik de dekblokken aan het verwisselen toen hij geblaat hoorde, goeie oren die jongen, bleek er een ooi vast in de modder te zitten, een brokje ellende, van onder zwart en door en door koud, we hebben haar in de auto gestopt, voorin bij zoonlief ivm honden achterin en op stal gedaan, ze was er zo ellendig aan toe dat ik de warmtelamp bij haar opgehangen heb, na tig keer controleren begint ze nu eindelijk te eten en drinken, ze heet nu Mazzel. Quote
Red Geplaatst: 21 februari 2013 Geplaatst: 21 februari 2013 Wat een avontuur en geluk dat je zoon zulke goeie oren heeft. Nu ik lees over de warmte lamp, eigenlijk niet verkeerd om er eens 1 aan te schaffen voor nood met me dieren . Quote De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.