nick86 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Ik ben bezig met mijn teelplan voor volgend jaar. Deze is bijna af, echter ben ik benieuwd wanneer ik de volgende kruiden kan planten. ( ik kook ze kant en klaar in de supermarkt) -Peterselie-Bieslook-Basilicum -Rozemarijn Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 De plantjes uit de supermarkt zou ik niet meteen buiten zetten. Eerst scheuren, in grotere potten, en dan heel langzaam afharden. Ze zijn namelijk niets gewend.Basilicum is sowieso een plant die alleen in de zomer buiten kan, de rest kan wel het hele jaar buiten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
nick86 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Geplaatst: 27 november 2012 dankjewel Jorieke, Ik ga ze inderdaad wel afharden en wil ze uiteindelijk in mijn mm planten. Wat bedoel je precies met scheuren? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Je scheurt/steekt het kluitje met wortels voorzichtig doormidden, zodat je 2 (of meer) pollen hebt met wortels en groen. Die plant je dan in aparte potten, en dan vermeerder je ze dus, en geef je ze ruimte voor meer wortelgroei. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
nick86 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Geplaatst: 27 november 2012 Oké super! Klinkt logisch. Dan ga ik het zo doen. Eerst maar ff wachten op maart Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.