karin70 Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Ik ben op zoek naar mensen bij mij uit de buurt om in het voorjaar zaailingen ed te ruilen, nu weet ik dat de moestuinforumdag daar geschikt voor is, maar dat ligt nogal uit de route(ik wil wel proberen er heen te gaan).Het lijkt me gewoon leuk om met mensen die niet zo ver wonen ook eens wat uit te wisselen en misschien eens bij elkaar te kijken.Ik woon in het noord westen van Brabant vlakbij Willemstad/Klundert.Groetjes Karin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plant-paradise Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Hoi Karin, Ik woon helaas niet bij je in de buurt dus zaailingen gaan niet werken. Wel kunnen we eventueel zaden ruilen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karin70 Posted December 10, 2012 Author Share Posted December 10, 2012 Ja dat kan natuurlijk gewoon via de post. Ik doe ook al mee met de zadenenvelop. Ik kan je wel een lijst sturen met de zaden die ik heb en als jij dat dan ook doet kunnen we kijken wat we kunnen ruilen.Groetjes karin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DebjeDuif Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Hoi Karin,Als het seizoen weer aanbreekt is dat altijd leuk, vorig jaar had ik veel te veel voorgezaaid! Mijn vader werkt in klundert, woon zelf in Papendrecht, dus wie weet is dat wel leuk volgend jaar! Quote “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”. Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Ik woon in de buurt van Den Bosch maar dat is nog een stukje rijden van jou af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Ik houd me ook aanbevolen! Ik werk in Zevenbergen dus dat is niet al te ver uit jouw richting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bloemenkoningin Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Hoi Karins, Ik heb met je van envelop gewisseld. Misschien dat wij in de buurt van elkaar wonen?De afstand naar Veldhoven en Eindhoven is ongeveer 30 tot 40 minuten. Geef anders maar een pbtje waar je woont. Er woont verder niemand in de buurt denk ik. Groetjes Bloemenkoningin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts