Geplaatst: 4 januari 201313 j kan er maar 1 minuut op,dan gaat hij zo raar doen,alles gaat vanzelf. dus zal e v en afwezig zij n,tot ik een andere heb
Geplaatst: 4 januari 201313 j Zuur!Virus? Of misschien oververhit (ventilator even schoon zuigen met de stofzuiger?) Geen idee wat je aan bestanden hebt, maar dat hoeft niet verloren te zijn.. Heb wel eens gehad dat ik zelf NIKS meer kon, vol met virus.. maar dat een PC bedrijf het nog wel voor elkaar kreeg de bestanden veilig over te zetten Ok, dat kost wel wat... Maar als het dus echt waardevol is voor je.. Niet zomaar je laptop weggooien dan! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 5 januari 201313 j Jeanne is bij jullie in de buurt geen Repaicafe daar maken ze je spullen gratis op je onderdelen na dan die moet je betalen .Is hier eenmaal in de maand en die zitten door heel Nederland .
Geplaatst: 5 januari 201313 j Dit is een link naar http://repaircafe.nl/bezoeken/Misschien je iets in de buurt vinden. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 7 januari 201313 j Auteur Hij doet het weer heb de spatie balk er af gehaald. en nu moet ik drukken op het gele knopje daar onder,is even wennen maar werkt tot dusver perfect. eind van de week komt er wel een andere maar vindt het zo ook goed .Maar altijd goed om een reserve te hebben, bedankt voor jullie reactie's.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.