ties Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 Hoi, ik ben mijn zaden aan het bekijken en kom erachter dat ik sommige dingen teveel heb.ook zijn er dingen die het beter doen in een kas. ik heb zelf geen kas en in mijn onervarenheid (1e jaar) vorig jaar toch geprobeerd. dus zit er iets voor je tussen dat je leuk vind pm mij eventjes of mail naar [email protected]dan kunnen we het heen en weer sturen.wat ik nog zoek is een knolselderij, een koolsoort (heb al boeren en rode), knoflook of een vroege aardappel soort is ook welkom. rammenas ronde zwarte winter (dicht 10 gram) veldzuring (dicht 10gram)meloen ogen (open zitten nog 30 zaden in) eggplant aubergines (30 zaden)peper capsicum cayenne (half zakje)paprika rode (half zakje) ik hoor graag van jullie Quote
Smurfin Geplaatst: 17 januari 2013 Geplaatst: 17 januari 2013 Hoi Ties Heb jij de tuin van je moeder over genomen ? op de schotertuin ?Groetjes Elly Quote
ties Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Geplaatst: 18 januari 2013 Hy elly, Mijn moeder had tot vorig jaar daar een tuin.alleen kreeg ik het in mijn hoofd om ook te tuinen en ik had binnen no time een grote tuin bij nooit rust tegen heemstede aan.op de schotertuin was het 25 vierkante meter en nu heb ik 180 vierkante meter.aangezien ik onervaren is me moeder der lekker bij gekomen.minder regels en meer ruimte. en het is echt een mooie plek. hoe ken jij mijn moeder? Quote
Smurfin Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Hoi Ties Ik zit ook op de schotertuin !En kan jou ook via de smurfen verzameling !Maar je hebt dan een groot stuk grond om lekker je groenten en fruit te telen !Ik zelf sta op de wachtlijst voor een 2e tuin .Groetjes Elly Quote
ties Geplaatst: 19 januari 2013 Auteur Geplaatst: 19 januari 2013 leuk bij schotertuinen?hebben jullie niet heel veel water overlast? kijk eens op de website van nooit rust. als je wat meer ruimte wilt kan je het altijd bij ons proberen. en ja we hebben genoeg ruimte maar dan kunnen we lekker veel proberen. dat is super leuka Quote
Smurfin Geplaatst: 24 januari 2013 Geplaatst: 24 januari 2013 Sta op de wachtlijst voor een 2e tuin Ties .En de Schotertuin is vrij dichtbij voor mij op mijn brommertje.Groetjes Elly Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.