meekje Geplaatst: 26 januari 2013 Geplaatst: 26 januari 2013 Heeft we nog iemand belang bij Limburgse knobbelbonen (historische bonen) het zijn stokbonen.En ik heb nog wat zaden vavigna sesquipedalis (Asperge boon) ook stokbonen en ik heb nog lage Chinese bonen.Roept u maar! Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Ed54 Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 Dag Meekje,Ik heb wel interesse om je, mij onbekende boontjes ook eens uit te proberen. Kan je iets in ruil gebruiken (tomaten, paprika's, pompoenen,etc.)? Bedankt alvast,Eddy Quote
meekje Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Geplaatst: 27 januari 2013 Ik wil wel een paar pompoenzaden.Stuur maar een pb met je adres dan zal ik de bonen opsturen.En mijn adres doorgeven... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
bloemenkoningin Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 Hoi, ik heb wel interesse in de limburgse knobbelbonen en asperge bonen. Wat zou je willen ruilen?Heb je interesse in andere soorten bonen of heb je een verlanglijstje? Groetjes Bloemenkoningin Quote
meekje Geplaatst: 28 januari 2013 Auteur Geplaatst: 28 januari 2013 De aspergebonen zijn op, ik heb nog wel knobbelbonen. Stuur maar een pb met je adres.Ik hoef er niets voor terug groeten Meekje Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Manja Geplaatst: 31 mei 2013 Geplaatst: 31 mei 2013 hoi hoiheb je nog Limburgse knobbelboontjes?? ik heb nog een plekje tegen mijn schutting.. Quote
greetje Geplaatst: 31 mei 2013 Geplaatst: 31 mei 2013 meekje, heb je nog chinese lage bonen? Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
meekje Geplaatst: 31 mei 2013 Auteur Geplaatst: 31 mei 2013 Helaas niet!'k Heb de laatste knobbel en chinese boontjes bij het activiteitencentrum geplant ... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
greetje Geplaatst: 31 mei 2013 Geplaatst: 31 mei 2013 geeft niet zie nu pas dat het een vraag van een tijd geleden was ach...dan ga ik in gedachten wel ff naar china...hanky panky toch Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
janske Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Hallo aanbieder van de knobbelboontjes, Mijn vader had altijd een grote moestuin, en ja hoor knobbelboontjes.Hij is al enkele jaren overleden, Mam mijn zusje en ik missen elk jaar de knobbelboontjes.Ik heb nu snijbonen gezet voor straks in te zouten, Je advertentie maakte me meteen blij, nu nog hopen dat je er nog een paar hebt, ik zou je een envelop met postzegel en mijn adres erop kunnen sturen.Of je moet bij mij in de buurt wonen, ik woon in de gemeente Horst aan de Maas, Nrd Limburg. Ben erg benieuwd, het is de eerste keer op dit Forum, en weet niet of jij nu automatisch mijn mailadres krijgt, hopelijk wel. Wil ook ruilen voor honing Groetjes en succes met je tuin, Janske Quote
janske Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Oh ja ik zie ook dat het al een oud bericht is, dat zie je niet als je googelt op knobbelboontjes, misschien heeft iemand anders deze boontjes. Ik zag aan een reactie dat het aardig is als je nieuw bent, dat je je in de huiskamer voorsteld, ik heb de huiskamer aangeklikt Maar zie niet hoe ik me kan voorstellen, zal nog een poging doen. Leeftijd is niet belangrijk alleen bij de kaas. Quote
meekje Geplaatst: 24 juni 2014 Auteur Geplaatst: 24 juni 2014 Helaas heb ik geen knobbelbonen meer.. De paarse stokbonen (Blau Hilde) vind ik lekkerder dus die heb ik dit jaar weer gezet!Wellicht heeft iemand anders nog een paar voor je, veel succes met je moestuin groetjes, Miekje Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.