dennislp Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Heb nu al de raphanus saxa liggen, zoals elk jaar, maar wil er denk nog wat extra, Welke van deze twee zouden jullie kiezen?: Ik vind de keuze lastig denk toch snel de eiszapfen,aangezien die er toaal anders uit ziet, # Radijs - Eiszapfen# Radijs - Bamba Of weten jullie nog betere/leukere soorten?? En ehm, als ik komende winter radijs wil gaan zaaien, kan ik dan gewoon deze saaien? of hebben jullie betere soorten?# Radijs - Cherry Belle(Ja kijk nu al voor een flinke periode vooruit, dan kan ik alles in 1x bestellen bij het vlaamszaadhuis en hoef ik maar 1x verzendkosten te betalen! ) Ga denk ook rond 8 april, 12 gezonde stevia stekjes kopen bij ze! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Helly Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Bij zaadhandel van der Wal binnen 10 dagen binnen Quote Good things come in small packages
dennislp Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Geplaatst: 25 februari 2011 geen idee hoe snel bij vlaamszaadhuis, de catalogus had ik tenminste binnen een week ontvangen.Ga ze hoe dan ook bij vlaamszaadhuis bestellen, moet daar toch al stevia bestellen. Door alles daar te bestellen bespaar ik weer mooi op verzendkosten! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.