Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Lezingen Moestuin

Recommended Posts

Hallo moestuinforumleden,

Weet iemand hoe ik in contact kan komen met biologisch tuinder Jan Kuiperij uit Doetinchem?

Ik ben namelijk op zoek naar iemand die een leuke lezing kan geven voor onze moestuinvereniging. Als ik google op lezing biologische moestuin kom ik zijn naam herhaaldelijk tegen maar ik kan geen directe link vinden.

Iemand een idee?

Verder ben ik ook nog op zoek naar iemand die iets kan vertellen over composteren/biologische bestrijding/.... Eventueel een combinatie is ook helemaal goed.

Alvast hartelijk dank voor jullie input.

Groetjes van Ploink

• 1 month later...

Hoi RvO,

Bedankt voor de tip. Ik ben nu bezig met een lezing via Velt te organiseren. Ik hoop dat we 25 mei aanstaande een lezing over composteren kunnen organiseren.

Hoi Meekje,

Bedankt voor de moeite, het PBtje is helaas niet aangekomen. Maar ik had via Joost van BTV Elderveld al gegevens ontvangen.

Voor wie geïnteresseerd is, zaterdag 9 november (best wel een eindje weg nog) komt Jan de Kuiperij een lezing geven over biologisch moestuinieren in Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland.

Meer informatie kun je vinden op onze website (van moestuinvereniging Berkelhof, berkelhof.nl)