Frans Geplaatst: 26 februari 2011 Share Geplaatst: 26 februari 2011 Vorig jaar heb ik twee stokoude pruimebomen in mijn tuin gerooid omdat de opbrengst/kwaliteit al lang niet meer opwoog tegen het werk dat het kostte. Vandaag was ik bij de belgische Aldi en die had fruitboompjes in de aanbieding waaronder een Opal pruim. Het was even slikken , de prijs was maar liefst 3,99 euro en dat is toch een hele investering . Ik heb er eentje meegenomen want de pruimen mis ik toch wel .Verrassend genoeg bleek het boompje na het uitpakken van de kluit ook nog eens keurig geworteld te zijn want eerlijk gezegd had ik met deze aanbieding er toch rekening mee gehouden dat er wel eens een addertje onder het gras (lees kluit) kon zitten . Nu nog een paar jaar geduld en wachten op de eerste pruim . Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 26 februari 2011 Share Geplaatst: 26 februari 2011 failliete Frans? Moeten we doneren? Hoe groot was het boompje voor die €4,- ? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 26 februari 2011 Share Geplaatst: 26 februari 2011 Aldi levert betere kwaliteit dan de meeste tuincentra. Alleen niet zo'n groot assortiment Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
joke81 Geplaatst: 28 februari 2011 Share Geplaatst: 28 februari 2011 ik zag ook die fruitboompjes in de aldi, ik heb gene gekocht, vreesde voor slechte kwaliteit, khad het misschien beter toch gedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 28 februari 2011 Share Geplaatst: 28 februari 2011 Beste ga je altijd naar de kweker, die heeft de beste kwaliteit. Maar ik moest kiezen tussen een tuincentrum en de aldi, zou ik vaak de aldi kiezen. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.