Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Postbode is langs geweest.

was het de bedoeling dat alles weer in een envelop verstuurd werd?

dat is niet zo'n succes met alle zakjes die aan 1 kant komen te zitten. de envelop was een klein stukje gescheurd en weer dichtgeplakt. het scheurtje is niet groot dus ik denk dat alles er nog wel in zit.

ik zal de zaden na het uitzoeken weer voorzien van een doosje. dan kan de volgende hier gewoon een papier overheen plakken met het nieuwe adres.

Geplaatst:

ik denk het niet. en anders zit er nog meer dan genoeg leuks in.

ook leuk dat er diverse bloemenzaden bij zitten.

ik heb nu een eerste selectie gemaakt. morgen even verder uitzoeken.

komende dagen wordt het hier even ziekenhuis in en uit, maar voor vrijdag weer op de post moet lukken.

Geplaatst:

De doos is aangekomen

Hij hing open in de bus met een aantal zakjes op de grond

In een blauw zakje zaten gelukkig ook nog aardig wat zakjes dus ik hoop dat intotaal alles er nog is

Ik heb alles al doorgekeken en uitgezocht en vanavond gaat de doos weer op de post

Oja en weer aangevuld natuurlijk

Edit: ik heb er voor de zekerheid een extra postzegel opgeplakt omdat mijn Weegschaal het niet deed

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

wat doet de post er toch mee?

ik had de zaden idd in een blauw zakje gedaan. mocht de doos open gaan dan valt niet alles eruit was de gedachten.

maar blijkbaar had ik dat blauwe zakje ook nog dicht moeten plakken...

Geplaatst:

Ik heb voor de zekerheid een knoopje in het zakje gedaan

De doos is weer op de post

Helaas heb ik het niet voor vijf uur kunnen redden

Edit: op iedere rand en hoek zit plakband

En ik bedacht me net kan het niet zijn dat ze op illegale dingen controleren (inheemse zaden ofzo )

Groetjes Loraine

Geplaatst:

En ik bedacht me net kan het niet zijn dat ze op illegale dingen controleren (inheemse zaden ofzo )

dat is meer iets van buitenlandse post.

Geplaatst:

Is de doos al weer op de post?

Het topic valt een beetje stil zo

Komt er misschien ook nog een 2e ronde?

Groetjes Loraine

Geplaatst:

Het is ook niet echt de bedoeling dat de envelop een week blijft liggen, uitzonderingen daargelaten (ziekte etc).

Er komt zeker een tweede ronde, er zijn al een paar afmeldingen hiervoor. Als er iemand is die mee wil doen kan die zich aanmelden.

Geplaatst:

Volgens mij komt Marijke niet zoveel op het forum, of de envelop is spoorloos verdwenen

Deed Marijke uberhaupt nog wel mee eigenlijk? Op pagina 46 staat haar naam nog op de lijst, terwijl op pagina 48 haar naam is verdwenen

Geplaatst:

Dank je wel voor je oplettendheid Goliath! Ik was blijkbaar in een erg blonde bui en heb ik de verkeerde lijst gekeken

De envelop is door Bloemenkoningin naar Winnie gestuurd.

Winnie kan je aangeven of je de envelop hebt ontvangen? Dank je wel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...