Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop beginnersgroep

Recommended Posts

het lijstje van de beginnersenvelop:

1 meriams moestuintje

2 bob

3 naomie25

4 manuela 88

5 divicento

6 helen

7 tuin 1991

8 simke

9 else doet niet mee deze ronde

10 claartje

11 greetje

12 sunny 82

13even overslaan Johnny doet deze keer niet mee

14 nepomuk

15 agnetha

16 theepot

mochten er meer aanmeldingen komen ben ik voor een extra envelop, anders wordt het zo lang wachten voor iedereen denk ik.

groetjes,

Meriam

Edited by Guest

ja zoiets denk ik.

hoop dat het niet zo lang duurt als met de zadenenvelop die al loopt want die gaat niet zo hard zoals ik begreep.

en duidelijk vermelden wanneer hij verstuurd word en naar wie en als je hem ontvangen hebt even laten weten wel zo handig misschien? dan weten we waar hij uithangt.

Eventueel misschien een idee (vanwege die andere verdwenen envelop) om allemaal je telefoonnummer naar meriam te sturen per pb zodat zij in geval van nood achter mensen aan kan bellen (als ze niet op pb'tjes en berichtjes via het forum reageren?)... misschien?

Om de selectie voor Meriam wat makkelijker te maken (vanwege die 1400 zakjes zaad die ze heeft) is het misschien een idee (misschien ook wel logisch...) om eerst die zaadjes erin te doen van dingen die de komende paar maanden gezaaid moeten/kunnen worden. En dan in de volgende ronde de latere zaai etc erin te stoppen...

Ik wil ook best graag meedoen, maar ik ga half april emigreren, dan wordt het lastiger met de post. (er raakt vrijwel nooit iets weg maar de douane maakt altijd al onze pakjes open en dat duurt zo maar weer even 2 weken, dat krijg je als je als Amsterdammer richting Oost-blok verhuist, ze denken altijd dat je drugs gestuurd krijgt, grrr)

Maar mocht ik in de lichting van de 1e 2 maanden zitten dan moet het goed gaan want dan ben ik nog in Nederland.

ik denk dat we niet zo veel regels nodig hebben, ik vertrouw altijd op mensen (meestal gaat het goed),

misschien dat iedereen hier laat weten wanneer envelop ontvangen is en wanneer hij weer verstuurd wordt.

De adresssen aan elkaar via pb, dan weten we altijd waar de envelop uithangt toch?

En ik heb nog steeds geen adres ontvangen, Seppie doe je nog mee? Of moet ik de volgende op de lijst doen dat jij wat verder achteraan komt? Laat maar weten. Oja en wat is normaal? Hoeveel zakjes zaad zal ik in de eerste envelop doen??

Een stuk of 30? Ik heb echt geen idee, meer?