Manuela88 Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 vanaf welke temperatuur is het veilig om buiten in de volle grond te zaaien? onder andere chines ekool, wortel radijs enzo. en de planten die binnen staan zoals tomaat en paprika, rode peper buiten af te harden?deze staan nu binnen in potten van 15cm doorsnee en kunnen met pot en al naar buiten voorlopig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harmony Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 De laatste 3 houden van warmte en die zou ik zelf voorlopig nog even binnen houden. Het is amper een paar graden boven nul.Ik heb laatst in de kas spinazie en sla gezaaid, maar daar komt niets van op. Wat zegt de gebruiksaanwijzing op de zakjes zaad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted February 28, 2013 Author Share Posted February 28, 2013 Niet veel alleen dat het in maart gezaaid moet worden. bij de radijs staat er wel 8-10 graden. Is dit dan nachttemperatuur of overdag? maar goed morgen is het a maart en gaat het nog onder 0 terwijl het eind van de maand waarschijnlijk al wat warmer zou zijn. daarom wil ik op de temperatuur gaan letten.heb alleen geen idee vanaf welke temperatuur je veilig buiten kan zaaien of planten af te harden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harmony Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 http://www.acd-serres.be/nl-8460-4715-5538-sitemap-chinese-kool.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts