René Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Hallo,Op internet ben ik al op zoek geweest, maar ik kom er niet echt uit Ik vraag me af of ik de groene bladeren (rauw of gekookt?) van de wilde cichorei eet, of het bleke loof na de wortel te hebben ingekuild. Weet iemand dit? Quote Wie zaait zal oogsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
cees7274 Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Mijn italiaans is niet heel goed, maar ik meen me te herinneren dat we dat in Rome aten. Ongebleekt, wel te verstaan. Ik zou het er wel op durven te wagen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Posted March 4, 2013 Author Share Posted March 4, 2013 Bedankt voor je reactie Cees Quote Wie zaait zal oogsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Het zal behoorlijk bitter zijn. Misschien de eerste blaadjes? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Het zal behoorlijk bitter zijn. Misschien de eerste blaadjes? Als het maar eetbaar (niet giftig) is Misschien een paar blaadjes op een boterham met kaas Quote Wie zaait zal oogsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamilla Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Paardebloemen zijn ook bijzonder bitter en daarmee goed voor gal en lever. Je kan bittere bladgroente prima op brood eten met kaas, maar samen met lavasof selderij en wat bieslook wordt het pas echt lekker. Door de salade snipperen kan ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Dank je Kamilla Quote Wie zaait zal oogsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts