djurresmama Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 een vraag. mijn man en ik twijfelen welke goed is. we hebben meerdere zaden gezaaid. deze moeten binnenkort verspeend/verpot worden. sommigen moeten eigenlijk vandaag er al uit.waar moet dat ookal weer in. schaam me diep dat ik het niet meer weet.ik zeg bemeste tuinaarde. manlief zeg potgrond, of stekgrond. welke is nu juist.?? vorig jaar door omstandigheden geen moestuin gebruikt. en het jaar daarvoor toen we de tuin kregen was het al mei, dus warm genoeg om alles buiten te zaaien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Zeker niet in de bemeste tuinaarde. Die is voor de tuin, en niet voor in pot. Potgrond wel De bemeste tuinaarde is te grof, en teveel bemest voor jonge plantjes. Je kunt er stukken tuin mee ophogen bijv. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
djurresmama Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 dank je @Jorieke. Dus gewoon in de potgrond gaan zetten.Gaan we die vanmiddag maar halen.Dan kunnen we ze deze week verplanten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts