Geplaatst: 14 maart 201312 j hallo digi-mensen ik ben een weblog begonnen en gebruik voor mijn verhaal af en toe een link, hoe kan ik het maken dat die link in een nieuw venster opent?ik vind het zelf storend dat je dan weer terug moet klikken terwijl het mij meestal om de muziek gaat....of kan dat gewoon niet? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 14 maart 201312 j Op welke site ben je een weblog begonnen? Het verschilt per site. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 14 maart 201312 j Auteur staat hier onder bij mijn bericht, welke site????? google? gmail? heb geen flauw benul Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 14 maart 201312 j Als je een bericht schrijft en één keer klikt op een link krijg je het volgende te zien: Klik hier op Wijzigen.Dan krijg je het volgende te zien:Selecteer daar 'Deze link in een nieuw venster openen' net zoals ik heb gedaan (zet er een vinkje). DONE Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 14 maart 201312 j Auteur oke bedankt frank! ik had dat schermpje er wel voor vanmiddag maar als dombo-gup begreep ik het niet zo ik weet niet of je iets gelezen hebt, maar dit is een mooie insteek voor het verhaal van morgen!zo zie je maar weer: je bent nooit te oud om te leren!mag ik jouw aanwijzingen in een printscreen daarvoor gebruiken?want ik had er een zoekplaatje opstaan van een vogel en die zat in mijn appelboom!!!!.net een fruitboom dus Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 15 maart 201312 j Auteur nou frank ik heb het helemaal gevonden nu!staat een stuk netter! en aangeklikt kun je gewoon verder lezen op/in het weblogboekals dank staat er natuurlijk een link van je op! en van dit forum natuurlijk! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 7 april 201312 j Auteur mede dank mijn mede moestuinforummers vandaag met wentelteefjes kunnen vieren dat ik de 500 pageview's heb gehaald!mijn kinderen en kleinkinderen waren jullie dus zeer dankbaar!!!!!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.