Paul1985 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Rare topic naam misschien, maar wist niet hoe ik het anders moest verwoorden Per toeval is er een peper zaadje tussen de tomaten gekomen, en wat zag ik laatst: het peperplantje groeide hier stukken beter in dan de pepers die los in het potje staan. Ook de tomaat doet het beter.Toen het tijd was om te verpotten wilde ik het om verder te proberen bij elkaar laten staan dus gewoon de kluit mee verpot.2 weken later doen ze het beiden nog steeds beter dan hun soortgenoten, terwijl alles dezelfde behandeling krijgt. Weet iemand hier misschien meer over? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 peper en tomaat staan bekend als "goede buren" in de tuin, kennelijk werkt het goed bij jougoogle ff op moestuin goede buren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts