Geplaatst: 19 maart 201313 j man man wat zijn er toch mega veel berichten over die moestuindag.Vind het zo balen dat ik niet kan komen het is ook wel te ver weg. Maar alle voorbereidingen enzo geeft al een goede sfeer aan!Misschien idee om eens een dag in omgeving zuid holland te houden (eventueel volgend jaar ofzo)?
Geplaatst: 19 maart 201312 j Er rijden er 2 mee met mij, dus misschien is dát een idee ? ( nu dus niet bij mij , ik zit vol ) Is wel ver weg ja. Maar ik maak er een gezellig ritje van. Hoop ik wel dat mijn passagiers ( ken ze nog niet ) ook gezellig zijn haha. Voor iemand uit leeuwarden of Brussel is Zuid Holland ook ver weg he ?
Geplaatst: 20 maart 201312 j Auteur Meerijden gaat niet. Ik moet er zijn voor mijn dochter. Die heeft een solo in de kerk en ja dat wil je als moeder ook niet missen natuurlijk Ik zat gister gewoon beetje te denken en dacht ik gooi het in de groep hahaha
Geplaatst: 20 maart 201312 j Wegens dat ik niet lang in de auto kan zitten,geven wij op21 april een MOESTUINMIDDAG. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 20 maart 201312 j Auteur Ik had het gelezen thea. Echt erg leuk!!Als ik er was had ik wel gekeken wat ik on regelen maar ik geloof niet dat ik vervoer uit brazilië zal krijgen haha.Denk ook niet dat ik dan in Nl zou willen zijn. Maar vind het zo leuk dat jullie ook een dag hebben georganiseerd!!!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.