jasmin Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Strak plan... anders is het maar stress om dat scheren heen. Leuk om te zien, maar voor jou niet zo prettig. Het is al heel wat om onbekenden op je terrein te ontvangen. Maar ja... als we lastig zijn, geef je ons maar een klus. Serieus hoor. We zijn toch praktische mensen. Iets waar je even wat extra handjes voor nodig hebt, en wat anders steeds blijft liggen... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Ja, dat zat ik te denken voor aan het einde van de zomer Een oogstfeest! Maïs hakselen, kolven drogen, bieten rooien, etc etc Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jasmin Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Joh, als het leuk is, komen we gewoon nóg een keer... om te feesten natuurlijk.... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Grote bbq, met gepofte maïs, kippenpoten en brood van vers gemalen graan Maar wel eerst even helpen oogsten Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Berti Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Grote bbq, met gepofte maïs, kippenpoten en brood van vers gemalen graan Maar wel eerst even helpen oogsten kijk, zoiets heb ik nou ALTIJD AL willen doen!!! wat lijkt me dat geweldig... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Ikke eigenlijk nooit, maar we kijken nu veel afleveringen van rivercottage, en daar doen ze dat ook om de haverklap. Dan weer een aardbei-festijn, dan weer een midzomer feest, etc.etc. En dat ziet er super gezellig uit! Weken van te voren al uitzoeken wat voor een biertje er gebrouwen gaat worden, met bloemen of kruiden uit die maand. Dingen voorproeven die je dan wil maken... echt leuk En dan als afsluiting een groot kampvuur! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 En dan als afsluiting een groot kampvuur! Jullie gaan ook zelf marshmallows maken zo te horen? (Pssst, wel veel foto's maken voor de thuis blijvers he ) Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Ja, die ga ik ook maken! Zag er een recept van, en is appeltje-eitje Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Geplaatst: 19 mei 2011 Wat komt beter uit? Zaterdag 25 juni, of zondag 26 juni? En wie komen er dan echt? (weet ik een beetje hoeveel stoeltjes ik klaar moet zetten ) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Berti Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 als ik er lichamelijk toe in staat ben kom ik.gaat momenteel niet zo best. Quote
helena Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Wat leuk, , zie dit onderwerp nu pas voor het eerst voorbij komen. Er was bij andere topics al wel eens over gesproken maar dacht dat het een geintje was. Zal vanavond eens onderzoeken waar of Zelhem ligt En of het te doen is vanuit het brabantse Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Geplaatst: 19 mei 2011 Kom je met het openbaar vervoer (Kruidvat of blokker heeft vaak acties met treinkaartjes), dan kan ik je oppikken op het station (hier komt geen bus in de buurt namelijk ) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
helena Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 OV zou kunnen, het is maar liefst 150km....wat een end. Ben niet gewend om verder dan een uur van huis te gaan. Maar serieus zal het eens bekijken hoe het uitkomt. Quote
chaotik Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Jorieke, denk je dat het te liften is?? Of rijden erweinig autos daar op et land?? Quote
chaotik Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Wat komt beter uit? Zaterdag 25 juni, of zondag 26 juni? En wie komen er dan echt? (weet ik een beetje hoeveel stoeltjes ik klaar moet zetten ) Voor mij de zondag. Zaterdag viert mn vader zn verjaardag in Zeeland, dus kan ik een soort van op de terug weg langs jullie gaan....Wat wil de rest?? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Geplaatst: 19 mei 2011 Liften kan uiteraard. Er komen hier niet zoveel auto's langs, maar de weg iets verderop is wel druk. Daar kan ik je dan oppikken (is een lange wandel anders) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Op zondag hebben we de verjaardag van m'n zoon z'n oma. Zaterdag kunnen we wel. Misschien ff een polletje erin gooien om de afweging zaterdag/zondag te zien groeien. Quote Good things come in small packages
chaotik Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Liften kan uiteraard. Er komen hier niet zoveel auto's langs, maar de weg iets verderop is wel druk. Daar kan ik je dan oppikken (is een lange wandel anders) OK, dank je wel! Ik houd het in de achterhoofd, Maar miss heeft Helly wel een punt. We kunnen er een poll van maken: Voor wie welke dag het beste uitkomt en het door laten gaan op de dag dat er de meeste mensen kunnen... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Geplaatst: 19 mei 2011 Nou ja, als het weekend daarvoor of het weekend daarna beter uitkomt...? Doordeweeks kan ik ook Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Doordeweeks moet ik werken, mag geen vrij nemen Weekend ervoor of erna is bij ons geen probleem so far. Quote Good things come in small packages
chaotik Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Die week ervoor heb ik helemaal nix. Die week erna ben ik op vakantie... Ach, uiteindelijk, welke datum je ook kiest. Er zijn altijd mensen die uiteindelijk niet kunnen. Een datum afspreken wann iedereen kan word, vrees ik, wel heel moeilijk.... Quote
bonnie f Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Ik kan alleen zondag, zaterdag lukt echt niet. Andere weekeinden kunnen wel. Ik ga met de auto. Ik kan zeker 3 mensen meenemen vanuit soest/amersfoort. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Juna Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Als ik nog welkom ben maakt de dag voor mij niet uit,. zaterdag en zondag is beiden prima.Of ik zou kunnen komen hangt af van wat ik verder nog moet doen dat weekend, omdat het zo ver/heel veel uren heen en terug reizen is kan dat uitmaken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.