DubbelB Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Hallo allemaal, 3 weken terug heb ik een rijtje pluksla (Red Salad) gezaaid in de volle grond. Oppervlakkig gezaaid en daarna wat potgrond erover heen 'gesprenkeld', zodat de zaadjes niet te diep zouden liggen. Inmiddels 3 weken verder is er nog geen spoor van kieming te zien. Het is natuurlijk wel zeer koud geweest afgelopen weken. Het is mijn tweede moestuinjaar (mijn eerste echte volle) en zie mijzelf nog als zeer onervaren. Ik zit nu dus in twijfel; Wacht ik nog even af, omdat de sla nog op kan komen...of is het verspilde moeite en kan ik het beste overnieuw zaaien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Als je vanaf nu elke week een klein beetje zaait, komt er vanzelf wat van op en kun je t.z.t. regelmatig sla plukken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts